Dzięki niej uczestnicy mogą aktywnie brać udział, a nie jedynie słuchać.
To ona pozwala utrzymać wyższą uwagę w najważniejszych momentach.
Bardzo ważne jest, aby była precyzyjnie dopasowana do założeń komunikowanych przez klienta.
Spotkania biznesowe nie zniknęły wraz z pojawieniem się pandemii – wszyscy przenieśliśmy się do świata online. Efektywność i atmosfera tych spotkań często nie są takie, jakich byśmy chcieli – można to zmienić kilkoma naprawdę łatwymi do wdrożenia sposobami!
Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:
„Dane są nowym złotem” – to popularny slogan biznesowy w świecie analizy danych. Czy na pewno tak jest? Ja uważam, że nie. Dane są dopiero środkiem do uzyskania tego, co faktycznie jest „nowym złotem”. Aby dane stały się złotem, muszą przejść odpowiedni proces obróbki – podobnie jak ruda złota przechodzi kolejne etapy, aby stać się złotem, które błyszczy i cieszy ludzkie oko. Ten webinar to właśnie taki proces przechodzenia przez odpowiednie fazy obróbki pozwalającej na uzyskanie z danych tego, co możemy określać jako „nowe złoto”.
Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:
Fakty można przedstawić na wiele sposób. Można w sposób bezpośredni – tak, jak w encyklopedii. Tylko że skuteczność takiej komunikacji faktów jest bardzo niska i mało angażująca, a informacje często nie wystarczą, aby zrozumieć szerszy kontekst. Co innego emocjonujące historie biznesowe. Dobre historie pamiętamy przez długi czas, nierzadko ze szczegółami. Storytelling, czyli sztuka opowiadania historii, to umiejętność łączenia faktów w sekwencje i nadawania im struktury – dzięki temu fakty w uporządkowanej i ciekawej formie zostają zapamiętane przez uczestników spotkania.
Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:
Komunikacja to jedna z najważniejszych kompetencji biznesowych. Wiele nowoczesnych organizacji stawia na rozwój kompetencji miękkich w tym zakresie, ponieważ rozumie, że w nowoczesnym świecie wciąż jedną z najważniejszych umiejętności jest kreowanie odpowiednich relacji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. A te wynikają bezpośrednio z tego, jak się komunikujemy z innymi.
Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:
Prowadzący: Filip Werstler
11500
osób na autorskich wystąpieniach i szkoleniach stacjonarnych
4500
osób przeszkolonych online
10
lat doświadczenia trenerskiego
3
języki w których pracuje (PL, EN, ES)
Filip jest trenerem z konkretną historią, którą podzielił się na swoim wystąpieniu TEDx. Za tą historią kryją się tysiące godzin praktyki, sporo małych lekcji i kilka naprawdę poważnych.
Doświadczeniem mówcy, prelegenta i trenera od 10 lat dzieli się z kadrami zarządzającymi, menagerami i specjalistami z różnych organizacji, środowisk i krajów.
Wiedza i umiejętności, które przekazuje innym, mają silne podstawy – zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. To pomogło mu zdobyć uznanie wśród największych organizacji biznesowych oraz naukowych.
Dzięki ukończeniu kilku szkół trenerskich Filip wie, jak przeprowadzić kompletny proces rozwojowy a to powoduje, że szkolenia, które prowadzi, przynoszą faktyczne zmiany.