fbpx

Webinary dla firm

Zorganizuj spotkanie, które zmieni efektywność pracy online w Twojej organizacji.

Nowoczesne webinary charakteryzują trzy cechy:

Interaktywność

Dzięki niej uczestnicy mogą aktywnie brać udział, a nie jedynie słuchać.

Energia

To ona pozwala utrzymać wyższą uwagę w najważniejszych momentach.

Merytoryka

Bardzo ważne jest, aby była precyzyjnie dopasowana do założeń komunikowanych przez klienta.

I dla mnie te cechy są podstawą tworzenia dedykowanych wystąpień online dla różnych organizacji. Webinary to spotkania online, na których przekazuję konkretną wiedzę w skondensowanej formie.

Oto niektóre firmy korzystające z moich usług:

Jakie tematy poruszamy na webinarach?

Skuteczne prezentacje biznesowe i spotkania online

Spotkania biznesowe nie zniknęły wraz z pojawieniem się pandemii – wszyscy przenieśliśmy się do świata online. Efektywność i atmosfera tych spotkań często nie są takie, jakich byśmy chcieli – można to zmienić kilkoma naprawdę łatwymi do wdrożenia sposobami!

Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:

  • Zna metody aktywizacji słuchaczy podczas spotkań online i potrafi stosować je, aby utrzymać odpowiedni poziom skupienia na wirtualnej sali.
  • Wie, jak zarządzać rozproszoną grupą podczas prezentacji oraz potrafi w odpowiedni sposób moderować spotkania i swoje wystąpienia online.
  • Zna zasady dotyczące autoprezentacji i potrafi dostosować swój wizerunek do prezentacji online, tak, aby był odbierany jako profesjonalista.

Sztuka prezentacji danych

„Dane są nowym złotem” – to popularny slogan biznesowy w świecie analizy danych. Czy na pewno tak jest? Ja uważam, że nie. Dane są dopiero środkiem do uzyskania tego, co faktycznie jest „nowym złotem”. Aby dane stały się złotem, muszą przejść odpowiedni proces obróbki – podobnie jak ruda złota przechodzi kolejne etapy, aby stać się złotem, które błyszczy i cieszy ludzkie oko. Ten webinar to właśnie taki proces przechodzenia przez odpowiednie fazy obróbki pozwalającej na uzyskanie z danych tego, co możemy określać jako „nowe złoto”.

Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:

  • Zna zasady analizowania odbiorców w procesie przygotowywania prezentacji zawierającej dane.
  • Zna zasady komunikowania danych w przystępny sposób do gremium o różnorodnym poziomie wiedzy i umiejętności interpretowania danych.
  • Wie, jak komunikować dane w kontekście i potrafi wskazać ciąg przyczynowo-skutkowy pomiędzy prezentowanymi danymi.

Storytelling w biznesie

Fakty można przedstawić na wiele sposób. Można w sposób bezpośredni – tak, jak w encyklopedii. Tylko że skuteczność takiej komunikacji faktów jest bardzo niska i mało angażująca, a informacje często nie wystarczą, aby zrozumieć szerszy kontekst. Co innego emocjonujące historie biznesowe. Dobre historie pamiętamy przez długi czas, nierzadko ze szczegółami. Storytelling, czyli sztuka opowiadania historii, to umiejętność łączenia faktów w sekwencje i nadawania im struktury – dzięki temu fakty w uporządkowanej i ciekawej formie zostają zapamiętane przez uczestników spotkania.

Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:

  • Zna zasady konstruowania historii biznesowych i potrafi wskazać kluczowe elementy historii biznesowej.
  • Wie, jak dobrać odpowiednią historię do prezentowanych treści i jak osadzić ją w środowisku biznesowym danej organizacji.
  • Zna techniki storytellingowe pozwalające na przykuwanie uwagi do swoich prezentacji oraz do prezentowanych w nich treści.

Komunikacja w zespole

Komunikacja to jedna z najważniejszych kompetencji biznesowych. Wiele nowoczesnych organizacji stawia na rozwój kompetencji miękkich w tym zakresie, ponieważ rozumie, że w nowoczesnym świecie wciąż jedną z najważniejszych umiejętności jest kreowanie odpowiednich relacji – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. A te wynikają bezpośrednio z tego, jak się komunikujemy z innymi.

Po uczestnictwie w tym webinarze uczestnik:

  • Wie, jak w nieinwazyjny sposób stosować techniki komunikacji asertywnej w biznesie i życiu codziennym.
  • Potrafi rozróżnić modele motywacyjne „od” i „do” w komunikacji biznesowej i zna zasady ich stosowania.
  • Potrafi udzielać precyzyjnej i efektywnej informacji zwrotnej w rozumieniu zasad NVC (Non-violent Communication).

Prowadzący: Filip Werstler

11500

osób na autorskich wystąpieniach i szkoleniach stacjonarnych

4500

osób przeszkolonych online

10

lat doświadczenia trenerskiego

3

języki w których pracuje (PL, EN, ES)

Dlaczego Filip?

Występowałem na:

infoshare

Filip jest trenerem z konkretną historią, którą podzielił się na swoim wystąpieniu TEDx. Za tą historią kryją się tysiące godzin praktyki, sporo małych lekcji i kilka naprawdę poważnych.

Doświadczeniem mówcy, prelegenta i trenera od 10 lat dzieli się z kadrami zarządzającymi, menagerami i specjalistami z różnych organizacji, środowisk i krajów.

Wiedza i umiejętności, które przekazuje innym, mają silne podstawy – zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. To pomogło mu zdobyć uznanie wśród największych organizacji biznesowych oraz naukowych.

Dzięki ukończeniu kilku szkół trenerskich Filip wie, jak przeprowadzić kompletny proces rozwojowy a to powoduje, że szkolenia, które prowadzi, przynoszą faktyczne zmiany.

Przygotowywałem prelegentów do wystąpień na:

infoshare
Zapytaj o szkolenie