Poznaj zasady projektowania i opowiadania historii biznesowych, które zmieniają perspektywę i poszerzają horyzonty.
Definiuj
Dowiedz się, jak zdefiniować potrzeby grupy docelowej oraz jak określić informacje i zmiany, które chcesz przekazać za pomocą historii biznesowej.
Projektuj
Poznaj zasady projektowania historii biznesowych. Dowiedz się, jak tworzyć klarowną strukturę storytellingu, dzięki której Twoja główna wiadomość zawsze wybrzmi dokładnie tak, jak tego chcesz.
Przekazuj
Naucz się opowiadać historie w możliwie najbardziej angażujący i ciekawy dla odbiorców sposób. Poznaj zasady przykuwania uwagi i podnoszenia napięcia w storytellingu.
Definiowanie grupy docelowej – Audience centrism®
Wykorzystaj odpowiednie narzędzia, by dopasować historię oraz jej główny przekaz do grupy docelowej.
Określanie korzyści
Odbiorcy komunikatu zawsze chcą wiedzieć, co wynika dla nich z prezentowanych informacji. Dlatego warto poznać zasady określania korzyści wynikających z prezentacji dla odbiorców.
Określanie głównej wiadomości i celu story
Dowiedz się jak określać główną wiadomość (key message) Twojej historii.
Struktura historii biznesowej
Poznaj najbardziej skuteczne schematy tworzenia historii, mające największe zastosowanie w środowisku biznesowym.
Zasada punktu odniesienia w historii (identyfikacja ze story)
Naucz się tworzyć historie, które pozwalają twojej publiczności na pełną identyfikacje z treścią Twojej story.
Techniki podnoszenia uwagi w historii
Wnieś swoje historie na kolejny poziom. Dowiedz się jak najlepsi storytellerzy przykuwają uwagę i powodują, że ich przekaz jest zapamiętywany na długo.
Komponent wizualny w storytellingu
Poznaj techniki projektowania pomocy wizualnych które wspierają Twoje story i powodują, że łatwiej zapada w pamięć.
Storytelling relacyjny (sprzedażowy)
Naucz się wykorzystywać zasady storytellingu w sprzedaży i zacznij budować długotrwałe relacje z klientami dzięki umiejętności opowiadania historii.
Storytelling transformacyjny
Dowiedz się jak tworzyć historie które komunikują zmianę w organizacji i w jaki sposób dzięki storytellingowi przekazywać najważniejsze zmiany dotyczące Twojej firmy.
Prowadzący: Filip Werstler
11500
osób na autorskich wystąpieniach i szkoleniach stacjonarnych
4500
osób przeszkolonych online
10
lat doświadczenia trenerskiego
3
języki w których pracuje (PL, EN, ES)
Filip jest trenerem z konkretną historią, którą podzielił się na swoim wystąpieniu TEDx. Za tą historią kryją się tysiące godzin praktyki, sporo małych lekcji i kilka naprawdę poważnych.
Doświadczeniem mówcy, prelegenta i trenera od 10 lat dzieli się z kadrami zarządzającymi, menagerami i specjalistami z różnych organizacji, środowisk i krajów.
Wiedza i umiejętności, które przekazuje innym, mają silne podstawy – zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. To pomogło mu zdobyć uznanie wśród największych organizacji biznesowych oraz naukowych.
Dzięki ukończeniu kilku szkół trenerskich Filip wie, jak przeprowadzić kompletny proces rozwojowy a to powoduje, że szkolenia, które prowadzi, przynoszą faktyczne zmiany.