Prezentuj efektywnie i wyróżnij się na zebraniu firmowym, konferencji biznesowej czy spotkaniu z klientem.
Przykuj uwagę
Uwaga to przewaga konkurencyjna w komunikacji. Gdy ją przykujesz, Twoi odbiorcy będą w stanie zapamiętać więcej z Twoich wystąpień. DUŻO więcej!
Skutecznie prezentuj
Gdy masz uwagę, możesz komunikować skutecznie. A skuteczność w biznesie jest jednym z podstawowych wymiarów zysku. I my wiemy jak na niego wpływać za pomocą prezentacji.
Zachowaj autentyczność
Wszystko, czego uczymy, ma pomóc Ci w stawaniu się lepszą wersją siebie na scenie – bo to właśnie Ty masz coś do przekazania. A zrobisz to najlepiej, gdy zachowasz autentyczność.
Techniki redukcji stresu
Poznaj techniki redukcji stresu związanego z wystąpieniami publicznymi. Dzięki pracy grupowej, wiedzy z zakresu psychologii stresu oraz dobrym praktykom najlepszych mówców dowiesz się jak skutecznie redukować stres.
Rodzaje narracji w prezentacjach biznesowych
Dowiedz się jakie są modele budowania struktury prezentacji biznesowych – od takich na których przygotowanie mamy dosłownie 5 minut do takich które wymagają szeroko zakrojonych przygotowań.
Struktura prezentacji biznesowych
Dowiedz się w jaki sposób budować case studies i jak przekonywać za pomocą storytellingu. Ponadto - poznaj zasady strukturyzacji treści, które są wspólne dla scenariuszy najpopularniejszych seriali Netflixa i najlepszych prezentacji biznesowych.
Techniki perswazji mistrzów TEDa
10. Dokładnie tylu technik używają mistrzowie wygłaszający najbardziej popularne, najciekawsze i sądząc po odbiorze – najbardziej przekonujące wystąpienia na TEDzie. Czas je poznać.
Analiza grupy docelowej wystąpienia / prezentacji
Przeanalizuj grupę odbiorców i dobierz najbardziej atrakcyjny i odpowiedni content prezentacji. Użyjesz do tego autorskiej koncepcji „Audience Centrism”, mówiącej o tworzeniu prezentacji zorientowanych na odbiorców.
Metody budowania ciągów logicznych w prezentacjach
Naucz się łączyć fakty w sekwencje i pokazywać zależności między poszczególnymi elementami swojej prezentacji.
Sposoby nawiązywania interakcji w odbiorcami
Dobra prezentacja to taka która angażuje odbiorców. Dowiedz się jak ich angażować, podnosić ich uważność i nawiązywać z nimi interakcję.
Zasady projektowania profesjonalnych slajdów biznesowych
Nikt nie wymaga od Ciebie bycia grafikiem – tworzenie estetycznych i profesjonalnie wyglądających slajdów biznesowych zaczyna się od stosowania kilku prostych technik, które poznasz podczas szkolenia.
Wizerunek i warsztat prezentera
Poczuj się pewnie i swobodnie. Zadbaj o profesjonalny wizerunek podczas prezentacji i miej pewność, że Twoja komunikacja niewerbalna wzmacnia Twój przekaz.
Prowadzący: Filip Werstler
11500
osób na autorskich wystąpieniach i szkoleniach stacjonarnych
4500
osób przeszkolonych online
10
lat doświadczenia trenerskiego
3
języki w których pracuje (PL, EN, ES)
Filip jest trenerem z konkretną historią, którą podzielił się na swoim wystąpieniu TEDx. Za tą historią kryją się tysiące godzin praktyki, sporo małych lekcji i kilka naprawdę poważnych.
Doświadczeniem mówcy, prelegenta i trenera od 10 lat dzieli się z kadrami zarządzającymi, menagerami i specjalistami z różnych organizacji, środowisk i krajów.
Wiedza i umiejętności, które przekazuje innym, mają silne podstawy – zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. To pomogło mu zdobyć uznanie wśród największych organizacji biznesowych oraz naukowych.
Dzięki ukończeniu kilku szkół trenerskich Filip wie, jak przeprowadzić kompletny proces rozwojowy a to powoduje, że szkolenia, które prowadzi, przynoszą faktyczne zmiany.