Dane nie mówią same za siebie. Dowiedz się jak zamieniać dane w historie oparte na danych.
Wyciągnij wnioski z danych
Pokaż najważniejsze wnioski wynikające z danych i to, co dzięki tym informacjom można zrobić. Konstruuj wnioski w formie rekomendacji pokazujących kierunki działań biznesowych.
Przekazuj dane w łatwy sposób
Dane mogą być paliwem do tworzenia fascynujących, ciekawych i łatwych do przyswojenia komunikatów. Dowiedz się jak je tworzyć.
Nadaj danym głębszy sens
Poznaj zasady nadawania danym narracji i przechodzenia "od danych do sensu". Zrozum najważniejsze mechanizmy stojące za narracją danych i twórz prezentacje, które nie tylko będą przekazywać informacje, ale także zostaną na długo zapamiętane.
Analiza grupy docelowej wystąpienia / prezentacji
Przeanalizuj grupę odbiorców i dobierz najbardziej atrakcyjny i odpowiedni content prezentacji dzięki autorskiej koncepcji „Audience Centrism”, mówiącej o tworzeniu prezetacji zorientowanych na odbiorców.
4-stopniowy proces tworzenia datastory
Poznaj czterostopniowy proces tworzenia datastory i dowiedz się jak stworzyć historię opartą na danych.
Data Driven Action Points
Dowiedz się jak tworzyć wnioski wynikające z danych w modelu Data Driven Action czyli działania opartego na danych.
Storytelling jako narzędzie do komunikowania danych
Dowiedz się jak budować narrację w oparciu o fakty, jakie struktury stosować i jakich technik używać, aby zbudowana historia jednocześnie przykuwała uwagę i przekazywała najważniejsze informacje.
Techniki relatywizacji danych
Co łączy mistrzów statystyki, najlepsze reklamy i Jeremy’ego Clarksona? Umiejętność mówienia o danych w taki sposób, że rozumieją je wszyscy. Podczas tego modułu poznasz narzędzia które, zachowując wartość merytoryczną, pozwalają przedstawiać dane w dużo bardziej przystępny sposób.
TED: Sekrety mistrzów prezentacji danych
Na podstawie studium przypadku poznaj najlepsze techniki prezentacji danych wykorzystywane przez topowych mówców biznesu i nauki występujących na konferencjach TED na całym świecie.
Techniki wizualne
Dowiedz się jak skupiać uwagę odbiorców na najważniejszych danych dzięki 12 technikom wizualnym określanym jako "Atrybuty Przetwarzane Mimowolnie".
Dobre i złe praktyki w wizualizacji danych
Dowiedz się jakie są najnowsze trendy i dobre praktyki w tworzeniu wizualizacji danych a jakich sposobów przedstawiania danych należy absolutnie unikać.
DataViz day
To dodatkowy moduł szkolenia, podczas którego będziesz pracować nad Twoimi wizualizacjami ze specjalistami zajmującymi się zaawansowanymi technikami wizualizacji danych!
Prowadzący: Filip Werstler
11500
osób na autorskich wystąpieniach i szkoleniach stacjonarnych
4500
osób przeszkolonych online
10
lat doświadczenia trenerskiego
3
języki w których pracuje (PL, EN, ES)
Filip jest trenerem z konkretną historią, którą podzielił się na swoim wystąpieniu TEDx. Za tą historią kryją się tysiące godzin praktyki, sporo małych lekcji i kilka naprawdę poważnych.
Doświadczeniem mówcy, prelegenta i trenera od 10 lat dzieli się z kadrami zarządzającymi, menagerami i specjalistami z różnych organizacji, środowisk i krajów.
Wiedza i umiejętności, które przekazuje innym, mają silne podstawy – zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. To pomogło mu zdobyć uznanie wśród największych organizacji biznesowych oraz naukowych.
Dzięki ukończeniu kilku szkół trenerskich Filip wie, jak przeprowadzić kompletny proces rozwojowy a to powoduje, że szkolenia, które prowadzi, przynoszą faktyczne zmiany.